"When you lose a part of yourself, To somebody you know, It takes a lot to let go, Every breath that you remember, Pictures fade away but memory´s forever"

Foto - Övrigt - Kommentarer (1)
2011-10-15 @ 10:16:44

Godmorgon på er! Har nästan just stigit upp, trodde jag skulle ha träningsvärk från Yogan igår men jag känner ingenting:P haha idag vet ja inte ritkigt vad jag ska hitta på. Ska plugga lite på Naturkunskapen, fota, rita, slöa, se serier :P får se om jag hittar på något mer !:D Kanske lägga upp lite mer bilder på mitt PA100 : )

Det är en sak som jag har funderat på. jag har 50 stycken som följer mig , men typ bara 10 kollar ;o så alla som inte kollar in min blogg kan la lika gärna sluta följa mig ?;p


1 kommentarer
Postat av: Ebba

Jättefin blogg! :)

2011-10-15 - 11:30:57 | URL: http://ebbawesterberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: