"You still make my heart race. You do, I'm serious, feel this. my heart is so full of pride and love and joy because of you "

Foto - Natur - Kommentarer (1)
2011-10-07 @ 07:58:43

FREDAG:D:D:D:D:D Härligt, sitter nu på skolan och om 25 min har jag matte.. -.- sen har jag hål till halv 12, efter det nutidakonst och sen naturkunskap. Prov idag på naturkunskapen.. usch.. kommer inte gå bra! :P ska plugga med Emelie på hålet=)
I helgen ska jag sova hos farmor :D så bloggen kommer ligga pausad under helgen:p kanske fixar lite tidsinställda inlägg med bara bilder =) ciao


1 kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic

Hej! Allt bra med dig idag? :)

Kram

2011-10-07 - 18:15:58 | URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: