We said we'd send letters and all those little things

Foto - Djur - Kommentarer (1)
2012-02-12 @ 18:57:49

God kväll på er. Idag har jag hunnit med en hel del. Har åkt skoter, fotat och ritat lite. Har varit ute på 3 skoter turer och såg en massa renar. Tog lite kort på dem, bilderna kommer imorrn eller senare :p orkar inte lägga in dem nu.
Snart ska jag lägga mig i sängen och se Gosspi Girl, snart på säsong 4 och det är sjukt bra =)

Imorrn är det skola igen och är rätt taggad, gillar måndagarna nu för tiden;) börjar inte förens 11.40 och då har ja konstnärlig tillämpning, håller på med slut uppgiften där så ska måla med akryl och sen så är det ju keramik: D Min och Lollos serie stund. Vi ser Prison Break medan vi jobbar med lera :)
Men nu blire sängen och Gossip Girl;) Hare gött


1 kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Låter som en super dag! Och så har du tagit en så fin bild också. :)

2012-02-13 - 13:26:50 | URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: