God Kväll

Foto - Macro - Kommentarer (0)
2012-05-01 @ 22:11:58

Hej. Var ett tag sen ja skrev, har bara visat en del bilder. Men nu tyckte jag det var dags med ett inlägg med text. Nu är verkligen våren här, det är varmt ute och det är lite snö kvar. Eller ja, det är rätt så mycket kvar på vissa ställen. Men det försvinner mer och mer för var dag. Denna helg har varit lång och det var varit riktigt härligt. Har fotat massa i det fina vädret, massa fina vårbilder som kommer visas framöver här på bloggen.

Igår var det valborg och då käkade vi god middag och sen blev det eldning längre ner i byn. Men det blåste som bara den som brasan va borta lika fort som den startade. Det var svin kallt så jag gick in till Veronica och kikade på TV, men sen så blev det inte så mycket tv eftersom hennes kille råka tappa ner chips skålen i golvet så den flög i miljoner bitar så det blev det att städa.

Idag har ja inte gjort så mycket. Har fotat en del, hittade en tibast (googla om du inte vet vad det är) som va full med blommor som jag fotade, så bilder på den kommer imorgon. Och imorgon är jag hemma, har bara en lektion så pallar inte åka in. Blir att plugga till provet som ja har nästa vecka.

Men nu ska jag kika på det nya avsnittet av SUPERNATURAL, hare gött


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: