Since I met you I´m not the same. You Bring life to everything I do. Just the way you say hello. With one touch i can´t let go. Never thought I´d fall in love with you...

Foto - Natur - Kommentarer (1)
2011-10-10 @ 06:59:58

Godmorgon!:) Har nästan nyss klivit upp , börjar vid 20 i 12 idag så fick lite sovmorgon:) men måste ändå åka in med halv 9 bussen, så kommer sitta på skolan och plugga med Amanda:D och sen blire ut, vi ska va ute och fota någonstans inne i stan idag på fotokursen;) spännande !:D så min älskade kamera ska med ;)
I helgen har jag varit hos farmor, vi har bara tagit det lugnt sett tv och ja har målat as mycket på min serie :) kommer lite mer bilder på det senare :) ( http://evelinaahli.blogg.se/2011/october/pa-100.html#comment ) - 2 sidor från min serie :)
ciao


1 kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram! / http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: